22 Ocak 2008 Salı

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 11"

Sevgili Arkadaşlar,

ben acemiyim ama etkinlik çok hoşuma gitti bende katılmak istedim..
http://hobievigardenya70.blogspot.com/arkadaşımın evsahipliğine teşekkür ederim ..


Peynirli Poğaça

Hamuru için:
100 gr margarin
¾ su bardağı zeytinyağ
1 su bardağı yoğurt (orjinal tarifde yok ama ben ekliyorum guzel oluyor)
1 su bardağı su
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un (Hamuru cok yumusak bırakmayacak kadar)

***Eğer peyniriniz tuzsuz ise, 1 cay kaşığı tuz ekleyebilirsiniz.


İçi için:
Beyaz peynir
İsteyen maydanozla karıstırabilir ( ben maydanoz yemem, sadece peynir koyuyorum )


Üzeri için:
Yumurta sarısı
Çörek otu / Susam
Hemen servis edilecek ise kasar peynir rendesi de konabilir, beklerse kaşar rendesi çok sertleşiyor.


Elektrikli Mini Fırında, yaklaşık 150 derecede 50 dakika kadar pişiriyorum, fırına göre değişebilir.


Afiyet olsun :)

NOT: Acemilikden resim çekmem gerektiğini unuttum, en yakın resmi www.koolpa.com sitesinde buldum. Görsellik açısından ekledim..

Hiç yorum yok: